When bad spelling trolls leave, new bad spellers (studies, JW's, JW lovers) arrive

by OnTheWayOut 77 Replies latest jw friends

  • Hope4Others
    Hope4Others

    Nath.....Does this help you......

    FlyingHighNow:

    Som jag har skrivit upp här innan, är engelska inte är mitt första språk.

    Undrar hur du skulle stava på svenska? Åtminstone jag talar ett annat språk. Gör du?

    We've had posters make issues with spelling in the past and grammer patrol, really who gives a sh*t.....its expressing yourself the best way you can that is all that matters...

  • FlyingHighNow
    FlyingHighNow

    How do you say, "Don't sweat the small stuff"?

  • FlyingHighNow
    FlyingHighNow

    Den anses som d lig stil och sjuka r dde i Amerika för att döma och människor förolämpning om kroppsstorlek. Akta dig, jag känner till personer som gjort s dana kommentarer om fetma, som till slut vinner över 100.

  • FlyingHighNow
    FlyingHighNow

    Gör svett inte sm saker.

  • caliber
    caliber

    Han vet inte att de fuskade genom att gå till Google Translate .. precis som jag gör, .. he he!

  • jeanniebeanz
    jeanniebeanz

    Han vet inte att de fuskade genom att gå till Google Translate .. precis som jag gör, .. he he!

    hahahahahaha
  • FlyingHighNow
    FlyingHighNow
    Haha, I actually understood that!
    Well done, made me laugh quite a bit (although I of course, do not agree).
    (On the last post the word svett comes out wrong. Svett means sweat and doesn´t fit in the sentence, and sm is not a word, but haha, it´s well done indeed).
    Gör svett inte sm saker.

    The English translation is, "Don't sweat the small things."I'll try to answer your PM later, about JW relatives.

  • caliber
    caliber

    eek !!! ...a mouse !!!

    "Don't sweat the small stuff .

Share this

Google+
Pinterest
Reddit