Spreekt of schrijft iemand hier Nederlands?

by fulano 33 Replies latest jw experiences

  • Gizmo
    Gizmo

    De's gezelleeg dun, ik decht det ik de-a ineege-a ves meer neeet doos. Um gesh dee bork, bork! Vet feendee joolleee-a nuoo fun deet furoom?Eff ee tue-a feend ik het iee beetje-a ooferdrefee, ooke-a, det je-a geee getooeege-a meer bent meer neeet elles is fuoot eun de-a JV, feendee joolleee-a oouk neeet? Bork Bork Bork

  • Abaddon
    Abaddon

    Ik woon in Tilburg, mar mijn Nederlandse is niet zo goed. Ik ben Brit, ik woon in Nederlands tweeanderhalf jaar, met mijn vriendin. Zij komt uit Nederland.

  • Rado Vleugel
    Rado Vleugel

    Hoi Greven,

    Ik studeer in Leiden!

    Groetjes,
    Rado

    http://www.watchtowerinformationservice.org/

  • Xander
    Xander

    Is that really dutch?

    Gods above, it really DOES look like how the 'Swedish Chef' speaks...

    *ducks*

  • Abaddon
    Abaddon

    Hoi Xander,

    My family describe it as a throat disease... it's got some strange noises in it. To me it is more reminiscent of 'Wookie' than 'Swedish Chef'.

    But I live here, dus ik moet mijn Nederlanse proberen. Two evenings a week, after work, 6.30-9. Lovely...

  • fulano
    fulano

    En vele jaren later...

    And many years later..still here?

    Is jullie leven veel veranderd?

    Have there been many changes in your lives?

  • insidetheKH
    insidetheKH

    Ik ook en inderdaad @Fulano een hoop hier is overdreven of riekt naar complottheorieen

  • fulano
    fulano

    Sorry we write something in dutch...

    Ja en dat eeuwige gezeur over de vliegreizen en auto's van vijftienduizend dollar waar wij niet eens gratis in willen rijden. Ik ben eens in zo'n rammelbak vervoerd, toen wij in Patterson waren en het genootschap ons naar een ziekenhuis moest brengen, dat doe je eentachtigjarige niet graag aan.

  • Designer Stubble
    Designer Stubble
    Live in Netherlands and speak Dutch. Message me if you want contact.
  • Anders Andersen
    Anders Andersen
    I speak Dutch as well ;-)

Share this

Google+
Pinterest
Reddit